Nekoliko dvostrukih rezervacija na autobuskoj liniji Pula - Osijek, koju operira grupacija Arriva, dovelo je do neugodne situacije za putnike, uključujući D.K., koji se vraćao u Osijek sa svojom djevojkom i nećakom, piše Glas Slavonije.
Prije polaska autobusa, putnici su saznali za višestruke rezervacije, što je izazvalo tenzije među njima, iako nitko od njih nije bio kriv za nastalu situaciju.
"Predstavnici Arrive su predložili da ostanemo u Zagrebu, a da će nam Arriva refundirati kartu. No, kako bismo se snašli za smještaj i tko bi ga platio?" pita se oštećeni čitatelj. Dodaje kako su im predložili putovanje autobusom drugog prijevoznika do Slavonskog Broda, gdje bi se trebali ukrcati u Arrivin autobus za Osijek, ali nitko nije mogao jamčiti da će biti mjesta.
"Na dva od tri rezervirana mjesta sjedili su mladić i djevojka koji se nisu htjeli maknuti jer su i na njihovim mjestima sjedili drugi putnici. Zaposlenik Arrive nije mogao ništa učiniti. Na kraju je jedna osoba napustila autobus jer nije imala rezervaciju, jedna je ostala u Zagrebu, a jedna putnica se, čini se, zaputila autobusom drugog prijevoznika u Slavonski Brod. Zaposlenik Arrive nije prihvatio naš prijedlog za dodatnim autobusom", izjavio je rezignirano.
Iz tvrtke Arriva Hrvatska izrazili su žaljenje zbog neugodnosti koje su doživjeli putnici te im uputili isprike, objasnivši: "Na liniji Pula - Osijek došlo je do greške u sustavu prodaje karata. Nažalost, prodane su četiri duple karte na dijelu linije od Zagreba do Slavonskog Broda, što je otkriveno tek po dolasku autobusa u Zagreb. Reagirali smo promptno i ponudili putnicima nekoliko opcija."
Stručnjakinja za prava potrošača, Dunja Maletić, komentirala je situaciju istaknuvši da potrošač koji rezervira određeno mjesto u autobusu ima pravo očekivati da će to mjesto biti dostupno bez borbe s drugim putnicima. Osvrnula se i na ponudu prijevoznika za povrat novca u slučaju odustajanja od putovanja, ističući da to nije uvijek prihvatljivo za putnike s obavezama u točno određeno vrijeme.
Putnici su često prijavljivali slične situacije, naglašavajući problem nesuradnje putnika i nedostatak intervencije osoblja autobusa, ali ovom i sličnim problemima kao da nema rješenja.
I ovog ljeta, Hrvatske željeznice uvode noćne sezonske vlakove koji će svakodnev...
23.06.2025. u 20:00
Slavonski Brod/Nova Gradiška – I dok se građani mjesecima, pa i god...
23.06.2025. u 14:00
Kad upitate Brođane koji su pedesetih i na početku šezdesetih godina pro&...
22.06.2025. u 20:00
Građani u panici: Krediti sve teže dostupni, kupnja stana mnogima postaje nedost...
22.06.2025. u 11:00
Trgovački lanac Spar Hrvatska opozvao je prehrambeni proizvod s polica svojih tr...
21.06.2025. u 14:00
POŽEGA – Neuobičajena pojava na nebu iznad Požege u petak...
21.06.2025. u 11:00
I ovog ljeta Grad Slavonski Brod, u suradnji sa Zajednicom spo...
21.06.2025. u 08:00
Zagreb/ Nova Gradiška – Među gotovo 500 najboljih učenika iz cijele...
20.06.2025. u 18:00
Iako kalendarsko ljeto tek počinje, Slavonski Brod i ostatak Slavonije već se pr...
20.06.2025. u 10:00
JADRANSKA STRAŽA NA SAVI Na brodskoj Državnoj realnoj gimnaziji postoja...
19.06.2025. u 20:00
Na području Policijske uprave brodsko-posavske ovog se tjedna, od 16. do 22. lip...
19.06.2025. u 14:00
SLAVONSKI BROD – Nakon prošlogodišnje premijere koja je nadm...
18.06.2025. u 20:00
Na blagdan Tijelova, u četvrtak 19. lipnja 2025. godine, vjernici diljem Hrvatsk...
18.06.2025. u 18:00
STRMAC – U Specijalnoj bolnici za psihijatriju i palijativnu skrb „S...
18.06.2025. u 16:00
Turistička zajednica područja „Slavonski Brod – Posavina“ pod...
17.06.2025. u 18:00
SLAVONSKI BROD – Putovanje učenika viših razreda Osnovne ško...
17.06.2025. u 16:00